Bdsklep.pl sprzedaje więcej żywności funkcjonalnej oraz żywności dla dzieci

www.portalspozywczy.pl 21 listopada 2016 11:56

Jacek Palec, prezes bdsklep.pl w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl tłumaczy, że w prowadzonym przez niego e-sklepie spożywczym rośnie sprzedaż żywności funkcjonalnej oraz artykułów spożywczych dla dzieci. - Jeszcze w 2015 roku żywność prozdrowotna stanowiła zaledwie niecałe 2 proc. naszego koszyka, a w bieżącym roku to blisko 9,5 proc. - mówi prezes.

- Jakie nowe usługi chcą Państwo świadczyć w 2017 roku?

Jacek Palec, prezes bdsklep.pl: Szykujemy kilka zmian, ale nie chciałbym zdradzać ich przed wprowadzeniem. Mogę powiedzieć jedynie, że pracujemy nad wdrożeniem nowego silnika rekomendacji i zwiększeniem personalizacji oferty pod potrzeby każdego klienta.

- Na czym polega konkurencyjność działalności bdsklep.pl?

To portfolio produktowe. Oferujemy ponad 140 tys. produktów z czego powyżej 25 tys. z kategorii FMCG, dzięki czemu klienci mogą uzupełnić domowe zapasy, ale też znaleźć i mieć szansę na przetestowanie nowych artykułów z interesującej nas kategorii. To także fakt, że jesteśmy w stanie dostarczyć zamówienie w dowolne miejsce w Polsce, dzięki współpracy z kilkoma firmami logistycznymi. To istotne, bo nie ogranicza nas miejsce zamieszkania klienta.

Więcej na portalspozywczy.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8450

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane