REKLAMA
REKLAMA

belVita stawia na marketing rekomendacji

Autor: pr 3 marca 2016 14:20

belVita stawia na marketing rekomendacji Fot. Mondelez Polska

Producent pełnoziarnistych ciastek śniadaniowych belVita (Mondelez Polska SA) rozpoczął kolejny etap kampanii WOM. Za pomysł oraz realizację projektu odpowiada agencja marketingu rekomendacji Streetcom Polska. W całej kampanii weźmie udział 22 tys. ekspertów ze społeczności Streetcom.

REKLAMA

Kampania marketingu rekomendacji dla ciasteczek belVita rozpoczęła się w styczniu, a zakończy w czerwcu. Podzielona jest na trzy etapy. W pierwszym zadaniem agencji było wsparcie konkursu „Ziewasz czy śpiewasz”. W tym celu stworzona została internetowa „Strefa wiedzy”, do której zaproszono 22 tys. ekspertów, z 360 tysięcznej społeczności Streetcom Polska. Głównym celem platformy oprócz promocji konkursu, była również edukacja.

W drugiej części kampanii, która wystartowała na początku lutego, bierze udział 2,5 tys. ambasadorów Streetcom. Ich zadaniem jest zbudowanie buzzu wokół produktów, które otrzymali w paczkach ambasadorskich. Trzeci etap kampanii rozpocznie się na wiosnę. Weźmie w nim udział kolejny 1 tys. ambasadorów, i będzie to kontynuacja działań z poprzednich etapów.

Głównym celem kampanii jest wsparcie działań marketingowych dla belVita oraz bezpośrednie dotarcie do grupy docelowej i zbudowanie świadomości marki jako idealnego produktu na śniadanie.

Agencja estymuje zasięg kampanii na poziomie 2,5 mln.

 

 

 

 

 

 

 



 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA