Bezmiesnymiesny.pl rozważa współpracę z sieciami handlowymi

www.portalspozywczy.pl 1 września 2017 11:19

E-sklep bezmiesnymiesny.pl sprzedaje produkty wegańskie, które wyglądem i smakiem przypominają wędliny i jednocześnie sam je produkuje. Właściciele sklepu internetowego, myślą o wejściu ze swoimi produktami w dystrybucję do sieci handlowych oraz mniejszych sklepów specjalistycznych.

Przez rok działalności Igor Sadurski i Rafał Czech, właściciele e-sklepu bezmięsnymięsny.pl mieli wielokrotnie propozycje, aby ze swoimi produktami wyjść poza sklep internetowy.

– Aby nasze produkty znalazły się w klasycznej dystrybucji, muszą być przygotowane pod półkę sklepową oraz posiadać dłuższy termin ważności. Wymaga to od nas opracowania ścieżki przygotowawczej. Nasza strategia zakłada rozwój naszego biznesu w tę stronę. Chcemy iść w skalę, chcemy się do tego przymierzyć – tłumaczą właściciele e-sklepu w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl

Myślą o przyszłej współpracy z mniejszymi sklepami, ale też i z sieciami handlowymi. Zauważają, że w Lidlu i w Kauflandzie jest duża oferta produktów wege. W Biedronce też.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane