REKLAMA
REKLAMA

Bezpłatne zwroty dla klientów NEO24.pl w placówkach Poczty Polskiej

Autor: dlahandlu.pl 5 kwietnia 2016 10:03

Poczta Polska nawiązała strategiczną współpracę ze sklepem internetowym NEO24.PL w zakresie przyjmowania bezpłatnych zwrotów towarów w placówkach pocztowych. To pierwsza w Polsce tak duża umowa na zwroty, które są bezkosztowe dla klientów segmentu eCommerce.

REKLAMA

Klienci NEO24.PL już od 5 kwietnia mogą za darmo zwrócić produkty do 30 kg (małe AGD, RTV, IT). To efekt jedynej w takiej skali umowy na darmowe zwroty produktów w Polsce pomiędzy NEO24.PL i Pocztą Polską. Klienci na darmowy zwrot mają 14 dni. Nowa usługa jest bardzo prosta i wygodna. Wystarczy przynieść do najbliższej placówki Poczty zapakowany produkt i poinformować pracownika o chęci zwrotu paczki do NEO24.PL, Klient dostanie wtedy naklejkę, na której wpisze swoje dane. Poczta Polska dzięki umowie z NEO24.PL odeśle za darmo paczkę do sklepu.

– Bliska współpraca z NEO24.PL, jednym z liderów sprzedaży on-line w Polsce, to ważny element długofalowej strategii Poczty Polskiej. Dostrzegamy na rynku rosnący udział paczek ze zwrotami, na który wpływ mają głównie wprowadzone zmiany prawne zwiększające ochronę konsumentów, szczególnie w branży eCommerce. Dlatego tak ważna jest współpraca z firmami, nie tylko przy obsłudze paczek z e-sklepów, ale także przy ruchu powrotnym od klientów. Standardem staje się także darmowy zwrot oferowany przez e-sklepy, tak jak ma to miejsce w NEO24.PL – mówi Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży Poczty Polskiej.

Zgodnie z ustawą z 30.05.14 r. o prawach konsumenta klient sklepu internetowego może w terminie 14 dni odstąpić od umowy zawartej na odległość, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztu zwrotu towaru. Współpraca sklepu NEO24.PL z Pocztą Polską pozwala na zaoferowanie lepszych, niż przewidziane w ustawie, standardów obsługi.

Umowa jest efektem dotychczasowej współpracy NEO24.PL i Poczty Polskiej w obsłudze dostaw. Już w grudniu 2015 r. ponad połowa kupionych produktów w NEO24.PL była dostarczona przez Pocztę Polską. Nowa umowa może przyczynić się do wzrostu liczby klientów NEO24.PL oraz ilości paczek, które dostarczy Poczta Polska.

  • Marta 2016-04-08 10:50:48

    Poczta Polska w ogóle się rozwija. Teraz nawet zrobiła się sklepem ecommerce :D postawiła sklep na home.pl i prowadzi sprzedaż swoich produktów/uslug przez internet:

    centrumsprzedawcy.pl/poczta-polska-ecommerce-czyli-koniec-z-konserwatywnym-podejsciem/



    Fajnie fajnie, Poczta zdała sobie w końcu sprawę że nie jest monopolistą :)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA