REKLAMA
REKLAMA

Bialcon Group rozwija sieć Rabarbar

Property News 4 kwietnia 2013 12:51

Sklepy marki Rabarbar, rozwijanej przez Bialcon Group, pojawią się w tym roku przy głównych ulicach handlowych Warszawy i Krakowa - dowiedział się portal Propertynews.pl. Jednocześnie firma konsekwentnie rozwija dobrze znaną już klientom sieć Bialcon.

REKLAMA
- Finalizujemy umowy. Bierzemy pod uwagę Nowy Świat i Krakowskie Przedmieście w Warszawie, a w Krakowie ulice Szewską lub Floriańską - mówi Jakub Chwesiuk, przedstawiciel Bialcon Group. - Marka jest zaprojektowana pod kątem turystów odwiedzających Polskę, dlatego wybieramy miejsca najchętniej przez nich odwiedzane - dodaje.

Marka Rabarbar wystartowała 3 lata temu z kolekcją ubrań i akcesoriów, łączących różne style i konwencje. Wykorzystuje elementy ludowe i rękodzieło. Nowy brand okazał się dla Bialconu strzałem w dziesiątkę. Do tej pory sklepy Rabarbaru powstały w 10 polskich miastach.

W sumie Bialcon Group posiada obecnie 60 salonów firmowych. 25 z nich to sklepy franczyzowe. W tym roku, oprócz Warszawy i Krakowa, Bialcon zapowiada otwarcia również sklepów Bialcon. Placówki te powstaną w: Szczecinie, Białymstoku i Kościerzynie. Własciciele firmy myślą też o rozszerzeniu sprzedaży zagranicą. Jak powiedział Jakub Chwesiuk, firma pozyskuje obecnie agentów i sklepy multibrandowe.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA