Biedronka: Akcje tematyczne pozytywnie wpływają na naszą sprzedaż

www.portalspozywczy.pl 30 maja 2014 10:12

Jesteśmy bardzo konsekwentni jeśli chodzi o budowanie oferty dla naszych klientów. Na co dzień opieramy ją na starannie wyselekcjonowanych produktach, które tworzą bazę oferty. Ta również jest konsekwentnie odnawiana, co roku około 30 proc. znajdujących się w stałej ofercie produktów jest wymienianych na nowsze i lepsze - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych, Jeronimo Martins Polska.

Stałą ofertę uzupełniamy akcjami tematycznymi i produktami będącymi w sprzedaży okresowej i ta oferta jest konsekwentnie w tym fragmencie rozwijana przykładem może być nasze festiwal win lub tanie czytanie i wiele innych - mówi Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych, Jeronimo Martins Polska.
I podkreśla, że każda akcja tematyczna to ważny element, który przyciąga klientów i pobudza ich zainteresowaniem, co przekłada się na wyższą sprzedaż.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane