Biedronka analizuje wpływ zmian w prawie na działalność swoich aptek

Autor: dlahandlu.pl 6 lutego 2012 17:45

Jeronimo Martins Dystrybucja rozwija intensywnie format aptek, jako punktu usługowego towarzyszącego sklepowi. Jednak ostatnie zmiany w prawie spowodowały, że szefostwo sieci dokładnie analizuje wpływ nowych zapisów prawa farmaceutycznego na działalność prowadzonych aptek.

- Apteki jak każda działalność handlowa opiera się w dużej mierze na komunikacji marketingowej. Zmiana ustawodawstwa w tym względzie i zakaz reklamy wpływa na wyniki osiągane przez apteki, należące do naszej firmy. Dlatego analizujemy zmiany w prawie, które zaszły. Wnioski, które wyciągnięmy z tych analiz mogą być podstawą naszych decyzji biznesowych - mówi Tomasz Suchański, prezes sieci Biedronka.

Obecnie do JMD należy 37 aptek. Firma na 2012 rok ma przygotowany plan otwarć, jednak nie ujawnia dokładnej liczby placówek, które zostaną uruchomione.  


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane