REKLAMA
REKLAMA

Biedronka bada potencjał rynku medycznego?

Autor: Marketing przy kawie 18 czerwca 2014 09:28

16 czerwca ruszyła akcja bezpłatnych przeglądów dentystycznych Instytutu Blend-a-med Oral B i Biedronki. W ciągu najbliższych czterech miesięcy mobilne centra dentystyczne odwiedzą ponad 380 miejscowości w całym kraju.

REKLAMA

 

W wybranych miejscowościach będą wykonywane bezpłatne przeglądy jamy ustnej, ze szczególnym uwzględnieniem sprawdzenia stanu zdrowia dziąseł.

Mobilne centra dentystyczne zostaną ulokowane na parkingach sklepów sieci Biedronka - partnera akcji. Według szacunków Instytutu Blend-a-med Oral-B z bezpłatnych konsultacji dentystycznych może skorzystać nawet 48 tys. Polaków.

W 2012 r. w wybranych miastach Portugalii firma Jeronimo Martins - właściciel m.in. sklepów Biedronka - uruchomiła przychodnie przy marketach Pingo Doce.

  • Angelika 2014-06-20 12:36:02

    A od której godziny będą odbywać się przeglądy jamy ustnej?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA