REKLAMA
REKLAMA

Biedronka będzie poszerzać asortyment

Autor: Rzeczpospolita 18 września 2012 09:04

Podstawowa oferta Biedronki pozostanie bez zmian, jednak firma będzie sprawdzać, jak konsumenci zareagują na kolejne nowe produkty - mówi w rozmowie z Rzeczpospolitą Pedro Pereira da Silva, country manager firmy Jeronimo Martins.

REKLAMA
Pedro Pereira da Silva przypomniał, że Biedronka wiele lat temu wprowadziła do swojej oferty wina i wówczas wydawało się to nietypowe, jednak z czasem konsumenci przekonali się do ich kupowania. Jego zdaniem, Polacy są otwarci na nowe doświadczenia kulinarne. - Mamy klientów w każdej grupie, dlatego oferujemy im różne produkty, testujemy wiele możliwości - podkreśla.

Jak mówi Pedro Pereira da Silva w wywiadzie dla „Rz", spółka nie rozważa obecnie przejęć, ale woli rozwijać się organicznie, „Uważnie obserwując różne parametry". Dodaje, że jeszcze w tym roku podejmie kilka strategicznych decyzji.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA