REKLAMA
REKLAMA

Biedronka: Cel 11,5 proc. udziałów w rynku w 2010 roku

Autor: Reuters/dlahandlu.pl 23 czerwca 2010 12:24

Sieć Biedronka, lider polskiego handlu detalicznego spodziewa się w 2010 roku zwiększenia swoich udziałów w rynku o 1,5 punkta procentowego.

REKLAMA

Wzrost udziałów rynkowych do 11,5 proc. w 2010 roku będzie możliwy dzięki otwarciu 100 nowych sklepów w tym roku. Oznacza to, że Biedronka zamknie ten rok 1600 placówkami ze swoim logo. - Nasze udziały rynkowe w 2009 roku wynosiły 10 proc. Nasz cel na 2010 rok to 11,5 proc. - powiedział Tomasz Waligórski.

Biedronka odpowiada za 56 proc. sprzedaży całej grupy Jeronimo Martins. Sprzedaż sieci w I kwartale 2010 roku wyniosła 1 mld euro i był to wzrost o 36,7 proc w porównaniu z I kwartałem 2009 rok. Waligórski uważa, że Biedronka osiągnęła na rynku sukces głównie, dzięki rozwojowi marki własnej.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13230

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA