PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Biedronka: Cel 11,5 proc. udziałów w rynku w 2010 roku

Autor: Reuters/dlahandlu.pl 23 czerwca 2010 12:24

Sieć Biedronka, lider polskiego handlu detalicznego spodziewa się w 2010 roku zwiększenia swoich udziałów w rynku o 1,5 punkta procentowego.

Wzrost udziałów rynkowych do 11,5 proc. w 2010 roku będzie możliwy dzięki otwarciu 100 nowych sklepów w tym roku. Oznacza to, że Biedronka zamknie ten rok 1600 placówkami ze swoim logo. - Nasze udziały rynkowe w 2009 roku wynosiły 10 proc. Nasz cel na 2010 rok to 11,5 proc. - powiedział Tomasz Waligórski.

Biedronka odpowiada za 56 proc. sprzedaży całej grupy Jeronimo Martins. Sprzedaż sieci w I kwartale 2010 roku wyniosła 1 mld euro i był to wzrost o 36,7 proc w porównaniu z I kwartałem 2009 rok. Waligórski uważa, że Biedronka osiągnęła na rynku sukces głównie, dzięki rozwojowi marki własnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane