Biedronka chce być obecna w mediach społecznościowych

www.portalspozywczy.pl 27 lutego 2014 16:30

Sieć dyskontów Biedronka, do tej pory nieobecna na portalach społecznościowych, planuje taki ruch. Rozważa też wprowadzenie płatności kartami, gdy obniżą się koszty transakcyjne - mówi Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska.

- Przygotowujemy się od pewnego czasu, żeby pojawić się w mediach społecznościowych i proszę się spodziewać, że w nieodległej perspektywie się pojawimy - mówi Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnycyh Jeronimo Martins Polska.
- Przyglądamy się też wprowdzeniu płatnościom kartami i tylko koszty transakcyjne ograniczają nas przed wprowadzeniem tego rozwiązania, jednak istotne zmiany jakie są planowane od 1 lipca mogą też zmienić nasze podejście w tym temacie - dodaje.
Koszty obsługi transakcji kartowych w Polsce należą do najwyższych Europie i wynoszą średnio 1,3 proc. wartości transakcji.
Jednak zgodnie z ustawą o usługach płatniczych, która weszła w życie 1 stycznia 2014 roku, tzw. opłata interchange (podstawowa część opłaty ponoszonej przez akceptantów (sprzedawców) przy przyjmowaniu transakcji kartami płatniczymi) spadnie od 1 lipca 2014 roku i maksymalna stawka tej opłaty wyniesie 0,5 proc.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11272

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane