PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Biedronka chce podbijać rynek promocjami tematycznymi

Autor: wp.pl 4 stycznia 2014 16:02

- Udaje nam się utrzymywać tempo wzrostu, co w dużej mierze wynika z pracy nad rozwiązaniami skierowanymi do klientów, którzy szukają oszczędności - mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka w wywiadzie dla wp.pl.

Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka, twierdzi, że w Polsce wskaźniki wzrostu gospodarczego idą w górę. - Jednak skala tego wzrostu jest na tyle mała, że nie przenosi się bezpośrednio na inne ważne wskaźniki. Przykładem jest poziom bezrobocia, który pozostaje praktycznie na tym samym poziomie a jest to kluczowy czynnik dla decyzji podejmowanych przez konsumentów - dodaje.

Spowolnienie gospodarcze sprawiło, że cena dla klientów stała się jeszcze bardziej istotna. - Konsumenci poszukują wyrazistych ofert opartych na atrakcyjnej cenie. Uzupełnienie naszej oferty codziennie niskich cen o takie okazje jest efektem dostrzeżenia tych oczekiwań. Poza tym rozwijamy formułę akcji tematycznych, w naszych okresowych ofertach pojawiają się innowacyjne pomysły. Ostatnie przykłady to oferta win medalowych czy propozycja sukienek wieczorowych zaprojektowanych przez młodych polskich projektantów z ASP w Łodzi. Tego typu akcje na pewno będziemy kontynuować. To jest to, czym chcemy nadal zaskakiwać naszego klienta - zapewnia Tomasz Suchański.

Jeronimo Martins planuje uruchomić w Polsce nowy format sklepów. Zmodyfikowane Biedronki mają opanować duże miasta, gdyż trudno znaleźć tam lokale o powierzchni ok. 700 mkw., więc zdecydowano, że dyskonty się skurczą. Nowe sklepy mają mieć nawet mniej niż 200 mkw. Jeronimo Martins chce wejść w rynek convenience, czyli małych sklepów do których wpadamy po szybkie zakupy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane