Biedronka chce powalczyć o wart ok. 300 mln zł rynek żywności etnicznej

Autor: dlahandlu.pl 23 kwietnia 2013 15:32

Według różnych źródeł rynek żywności etnicznej w Polsce jest wart jest ok. 300 mln zł. Dla porównania: Francja wydaje na kuchnie narodowe pięć razy więcej, Anglia 10, a kraje skandynawskie ponad 20. Rynek ten jednak rośnie, dlatego też o klienta zainteresowanego poszukiwaniem nowych smaków walczą dyskonty. Lidl od lat organizuje tygodnie kuchni etnicznych. Podobne działania prowadzi od czasu do czasu także sieć Biedronka. Obecnie od 25 kwietnia w Biedronce rusza festiwal kuchni włoskiej. W sklepach dostępne będą makarony, sery, przyprawy, wyborne mięsa i owoce morza. Festiwal potrwa do 22 maja.

Oferta asortymentu w ramach włoskiego festiwalu zostanie powiększona o takie produkty jak: sery, makarony, przyprawy, mięsa i owoce morza i wina.

Kuchnia włoska to jedna z bardziej lubianych przez Polaków kuchni etnicznych. Jak wynika z danych firmy A.T. Kaerney wychodzenie do klientów poszukujących niszowych produktów jest jednym ze sposób sieci detalicznych na wyróżnienie się na konkurencyjnym rynku polskim.

Prawie wszystkie sieci handlowe zachęcają klientów do zdrowego i rozsądnego odżywiania się, a przede wszystkim do gotowania w domu. Najczęstszą strategią jest oferowanie kulinarnych podpowiedzi i przepisów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane