Biedronka chce przed świętami przyciągnąć klientów pościelą od BOHOBOCO

Autor: dlahandlu.pl 12 listopada 2015 13:21

Biedronka chce przed świętami przyciągnąć klientów pościelą od BOHOBOCO fot. Biedronka

Od 30 listopada w ramach oferty świątecznej, Biedronka w wybranych sklepach będzie sprzedawała komplety pościeli duetu projektantów BOHOBOCO- Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lach, stworzone na wyłączność dla Biedronki.

Pościel została wykonana z satynowej bawełny. Dostępna będzie w różnych wzorach i stonowanej kolorystyce – odcieniach szarości, czerni i bieli, pastelach, fuksji połączonej z kobaltem. Do wyboru będą komplety w dwóch rozmiarach – 160 x 200 cm w cenie 89 zł i 220 x 200 cm w cenie 99 zł.

To kolejna akcja Biedronki, którą sieć prowadzi wspólnie z projektantami. W 2014 roku w sklepach Biedronka sprzedawane były polecane przez Paprockiego i Brzozowskiego koce walentynkowe. Sprzedało się ich 38 tys. sztuk w cenie 24,99 zł, co dało biedronce obrót na poziomie blisko 1 mln zł (949 620 zł).
Wcześniej, w połowie grudnia 2013 roku w sklepach Biedronka sprzedawane były sukienki i tuniki wieczorowe, zaprojektowane przez studentów Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Przez 2 tygodnie grudnia sprzedało się ich 20 tys. sztuk. Sukienki kosztowały 69,99 zł, co dało Biedronce blisko 1,4 mln zł obrotu na tym asortymencie w ciągu 2 tygodni. Rok później w grudniu 2014 roku do sprzedaży trafiły sylwestrowe bluzki w cenie 39,99 zł również w ilości 20 tys., co skutkowało obrotem na poziomie 800 tys. zł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane