REKLAMA
REKLAMA

Biedronka chce się umacniać w aglomeracjach

Autor: PAP 30 lipca 2010 11:46

Według Pedro Pereira da Silvy , dyrektora generalnego Jeronimo Martins Dystrybucja, jest kilka ofert, jest wola, by kupować na polskim rynku, ale jeszcze się te dwa warunki nie spotkały.

REKLAMA

Dodał, że jeśli taka oferta się pojawi, to JMD, będzie zainteresowany, jeśli pozwoli zwiększyć to zasięg jego sieci. Przyznał, że obecnie główną słabością Biedronki jest stosunkowo słaba pozycja w wielkich miastach i właśnie lokalizacje aglomeracjach interesują sieć najbardziej.

Dyrektor generalny JMD stwierdził także, że udział w konsolidacji rynku ma sens, gdy jest z korzyścią dla rozwoju firmy, zwłaszcza w wymiarze lokalizacji i gdy jest szansa na porozumienie co do warunków z oferentem.

Biedronka ma 1537 sklepów. W 2012 roku chce mieć ich 2 tys.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA