PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Biedronka chce zaspokoić designerskie aspiracje klientów z klasy średniej

Autor: dlahandlu.pl 25 czerwca 2015 10:35

Biedronka chce zaspokoić designerskie aspiracje klientów z klasy średniej Poduszka i koc zaprojektowane przez duet Paprocki&Brzozowski dostępne na wyłączność w Biedronce

Sieć sklepów Biedronka zleciła znanym projektantom z duetu Paprocki&Brzozowski zaprojektowane koców i poduszek, które od 20 lipca będą dostępne wyłącznie w sklepach Biedronka. To kolejna krok w walce o klienta z klasy średniej, który ma aspiracje, żeby kupować rzeczy opatrzone znanymi markami.

REKLAMA

Koce i poduszki z nadrukami naśladującymi styl rysowania dzieci kosztują odpowiednio 39,99 zł i 19,99 zł. W 2014 roku w sklepach Biedronka sprzedawane były polecane przez Paprockiego i Brzozowskiego koce walentynkowe. Sprzedało się ich 38 tys. sztuk w cenie 24,99 zł, co dało biedronce obrót na poziomie blisko 1 mln zł (949 620 zł).
Wcześniej, w połowie grudnia 2013 roku w sklepach Biedronka sprzedawane były sukienki i tuniki wieczorowe, zaprojektowane przez studentów Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Przez 2 tygodnie grudnia sprzedało się ich 20 tys. sztuk. Sukienki kosztowały 69,99 zł, co dało Biedronce blisko 1,4 mln zł obrotu na tym asortymencie w ciągu 2 tygodni. Rok później w grudniu 2014 roku do sprzedaży trafiły sylwestrowe bluzki w cenie 39,99 zł również w ilości 20 tys., co skutkowało obrotem na poziomie 800 tys. zł. Nic zatem dziwego, że w czerwcu do sklepów Biedronki znowu trafiły bluzki dla kobiet i T-shirty dla mężczyzn zaprojektowane przez studentów ASP. Cena bluzek i T-shirtów została ustalona na 34,99 zł.

Biedronka zdecydowała się także na współwydanie z wydawnictwem Zielona Sowa książek dla dzieci, które będą dostępne w nakładzie 50 tys. egzemplarzy wyłącznie w Biedronce pod koniec listopada br.

Zdaniem ekspertów produkty od projektantów, ale także własna książka czy markowe zabawki to haczyk, który ma przyciągnąć do dyskontów osoby zamożniejsze. Dlatego dyskonty sprzedają zabawki coraz drożej i są to coraz bardziej markowe produkty. - Sieci chętnie promują zabawki, albowiem są produktami o stosunkowo wysokiej marży, a ze względu na szeroki asortyment produkty są trudno porównywalne, nawet jeśli mają podobne przeznaczenie - różnią się marką, jakością, wielkością, designem itp. - wyjaśnia Sebastian Starzyński, prezes instytutu badawczego ABR SESTA.

  • Do hiper-com.pl 2015-06-28 23:27:22

    Zgodzę się Twoją opinią ale... ale Biedronka nie ma na to powierzchni handlowej. Chcieliby mieć wszystko w ofercie. Jak się jest od wszystkiego to się jest do niczego. Jak to wygląda- wchodzę do sklepu spożywczego w którym jest 1 tv w promocji albo wybór dwóch kocyków dla dzieci. Niech się zaczną doskonalić w spożywce- może świeże ryby? może mięso i wędliny świeże na wagę a nie paczkowane a nie pchają się w inne branży gdzie oferują jeden, powtarzam JEDEN artykuł z miliona dostępnych w danej branży. Wyobrażasz sobie Media Markt w którym w ofercie w promocji są PARÓWKI BERLINKI? Ja nie a Biedronka tak działa- czyli wszystko i nic.

  • hiper-com.com 2015-06-28 13:33:04

    Marża z pewnością jest ważna, ale przede wszystkim ważna jest różnorodność oferty w sklepie. Sieci sklepowe nie tylko chcą sprzedawać żywność i chemię, ale także trafiać w aktualne trendy na rynku oferując różnorodny asortyment, tak by klient nie musiał zachodzić do innych branżowych sklepów w poszukiwaniu zabawek, obuwia, wyposażenia wnętrz czy agd/rtv.

  • Fuu 2015-06-26 11:33:07

    paskudny ten skorpion ......fuuu

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6884

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA