PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Biedronka chce zawalczyć o portfele aspirujących klientów

Autor: dlahandlu.pl 6 lutego 2012 18:31

Biedronka chce zawalczyć o portfele aspirujących klientów

Jak wynika z badań klientów prowadzonych dla Biedronki w grupie menedżerów, 60 proc. osób przyznaje się do regularnych zakupów robionych w tej sieci. Firma zamierza zawalczyć o ich portele m.in. dzięki doraźnej ofercie winiarskiej czy jakościowym produktom w asortymencie.

To właśnie dla tej grupy osób Biedronka zmienia layout swoich sklepów i  układ działów, tak by klientów witały produkty świeże: pieczywo, warzywa, owoce i kwiaty. W zeszłym roku testy nowego układu i wyglądu placówek były prowadzone w 80 sklepach. Ich wyniki były na tyle dobre, że sieć zdecydowała się na ich wprowadzenie we wszystkich sklepach. - Możemy powiedzieć, że sprzedaż w zmienionych sklepach jest wyższa niż w tych, które nie przeszły jeszcze remodelingu - przyznaje Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci,

Klienci robią zakupy w Biedronce 3 razy w tygodniu. Dziennie sklep sieci odwiedza 2,6 mln klientów. Rocznie sieć notuje 926 mln wizyt zakupowych (2011 rok).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11396

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane