REKLAMA
REKLAMA

Biedronka chce zawalczyć o portfele aspirujących klientów

Autor: dlahandlu.pl 6 lutego 2012 18:31

Biedronka chce zawalczyć o portfele aspirujących klientów

Jak wynika z badań klientów prowadzonych dla Biedronki w grupie menedżerów, 60 proc. osób przyznaje się do regularnych zakupów robionych w tej sieci. Firma zamierza zawalczyć o ich portele m.in. dzięki doraźnej ofercie winiarskiej czy jakościowym produktom w asortymencie.

REKLAMA

To właśnie dla tej grupy osób Biedronka zmienia layout swoich sklepów i  układ działów, tak by klientów witały produkty świeże: pieczywo, warzywa, owoce i kwiaty. W zeszłym roku testy nowego układu i wyglądu placówek były prowadzone w 80 sklepach. Ich wyniki były na tyle dobre, że sieć zdecydowała się na ich wprowadzenie we wszystkich sklepach. - Możemy powiedzieć, że sprzedaż w zmienionych sklepach jest wyższa niż w tych, które nie przeszły jeszcze remodelingu - przyznaje Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci,

Klienci robią zakupy w Biedronce 3 razy w tygodniu. Dziennie sklep sieci odwiedza 2,6 mln klientów. Rocznie sieć notuje 926 mln wizyt zakupowych (2011 rok).


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA