PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Biedronka: decyzje dotyczące likwidacji stoisk są podejmowane indywidualnie

Autor: portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl 6 lipca 2011 09:12

Jak już pisaliśmy, portal dlahandlu.pl został poinformowany przez jednego z podnajemców Biedronki o likwidacji w części sklepów stoisk partnerskich. Według przedstawiciela sieci Biedronka decyzje dotyczące utworzenia lub likwidacji takich stoisk w poszczególnych lokalizacjach są podejmowane indywidualnie. Zwykle takie decyzje wiążą się m.in. z rozwojem oferty i potrzebą powiększenia powierzchni handlowej sklepów.

Jak poinformował portalspozywczy.pl Paweł Tymiński, rzecznik prasowy firmy Jeronimo Martins Dystrybucja, do której należy sieć Biedronka decyzje o umieszczeniu stoisk komplementarnych w obiektach użytkowanych przez JMD, w których znajdują się sklepy Biedronka, podejmowane są odrębnie w odniesieniu do poszczególnych lokalizacji. Podobnie jest w przypadku decyzji o kontynuowaniu umów dzierżawy lub wynajmu, związanych z takimi stoiskami.

- Nasza firma od początku zabezpieczało w umowach dotyczących stoisk komplementarnych możliwość ich wypowiedzenia na określonych warunkach. Jest to naturalne w tego typu relacji między dwoma podmiotami handlowymi. Jeśli dochodzi do rozwiązania takiej umowy, każdorazowo odbywa się to z pełnym poszanowaniem dla warunków kontraktu i obowiązujących przepisów prawa - wyjaśnia serwisowi portalspozywczy.pl Paweł Tymiński.

I dodaje: - Zwykle takie decyzje wiążą się z rozwojem oferty własnej, potrzebą powiększenia powierzchni handlowej własnego sklepu lub koniecznością podjęcia innych działań niezbędnych dla jego rozwoju.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11370

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane