Biedronka deklasuje Lidla w tygodniowych wydatkach reklamowych

Autor: www.dlahandlu.pl 28 kwietnia 2016 11:11

Według danych firmy Nielsen za okres 18-24 kwietnia cztery sieci handlowe, które znalazły się w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na reklamę w TV, przeznaczyły na ten cel aż 25,6 mln zł. Najwięcej z nich wydała Biedronka, bo aż 8 674 065 zł.


Oprócz Biedronki w zestawieniu znalazły się takie marki sieci jak: Lidl (7 678 160 zł), Rossmann (4 948 441 zł) oraz Tesco (4 299 756 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Z danych Kantar Media przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że sieci handlowe większość swoich budżetów kierują do telewizji - w I kw. 2015 r. na reklamę tv przeznaczyły 187,2 mln zł, czyli 30,2 proc. w skali roku. Największym reklamodawcą wśród sieci handlowych pozostaje niezmiennie Lidl Polska z wydatkami w wysokości 105 mln zł. Drugie miejsce na podium utrzymała firma Jeronimo Martins Polska, właściciel sklepów Biedronka - jej wydatki spadły w skali roku o 11,2 proc., do 67,5 mln zł.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane