Biedronka i Lidl z tygodniowymi wydatkami na reklamę rzędu 8 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 19 września 2014 10:01

Według danych firmy Nielsen sieć Lidl w okresie od 1 do 7 września wydała na reklamę telewizyjną ponad 7,5 mln zł. W tym samym okresie wydatki reklamowe Biedronki ukształtowały się na poziomie blisko 8 mln zł.

W zestawieniach TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi prawie zawsze znajdują się Lidl i Biedronka.

Łącznie na reklamę żywności wydano w tym czasie 87 385 320.00 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane