Biedronka i Lidl znów królują w wydatkach na reklamę

Autor: www.dlahandlu.pllu.pl 2 lutego 2015 09:50

Z końcem stycznia sieci handlowe zwiększyły wydatki na reklamę w telewizji. Według danych firmy Nielsen (za okres 19 - 25.01.2015) Biedronka przeznaczyła na ten cel 4 798 482 zł, a Lidl - 3 878 710 zł. Tym samym obie sieci zajęły 1 i 2 miejsce wśród TOP 10 brandów z największymi wydatkami.

W zestawieniu nie znalazła się natomiast marka Media Expert, która w ostatnim czasie przeznaczyła sporo funduszy na reklamę telewizyjną.

W omawianym czasie na reklamę żywności wydano łącznie 48 389 338 zł. Wydatki podano według oficjanych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • alonso 2015-02-07 18:41:45

    Co Wy gadacie? Po prostu nie zakończyli kampanii, przecież nadal puszczają reklamy. W zestawieniu są zakończone kampanie reklamowe.

  • lolo 2015-02-06 20:57:56

    Myślę, że to celowe działanie... teraz próbują wyciszyć info o ich reklamie i to, że ich zjeżdżali artykułami.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane