REKLAMA
REKLAMA

Biedronka inwestuje w reklamę w radio, w internecie newsy o Biedronce chętnie czytane

Autor: Presserwis/press.pl 28 października 2013 09:27

Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, wydaje coraz więcej na reklamę w radiu kosztem telewizji. Z danych cennikowych Kantar Media wynika, że od czerwca do września br. wydatki Biedronki na reklamę w radiu wzrosły niemal dziesięciokrotnie.

REKLAMA
 W czerwcu JMP zainwestowało w reklamę radiową 498,5 tys. zł, w lipcu - 2,8 mln, w sierpniu - 4,3 mln, a we wrześniu - 4,5 mln zł. Natomiast od stycznia do maja włącznie reklam Biedronki w radiu nie było prawie w ogóle (poza krótką kampanią w marcu za 39,7 tys. zł).

Jednocześnie maleją wydatki JMP na reklamę w telewizji. Według danych cennikowych Nielsen Audience Measurement spadły one z 18,9 mln zł w czerwcu do 11,3 mln zł we wrześniu. Obecnie wydatki na radio stanowią 25-30 proc. całego budżetu reklamowego Biedronki.

Z kolei jak zauważa portal press.pl, największe serwisy internetowe ze szczegółami informują o ofercie sieci dyskontów Biedronka, bo informacje o niej dobrze się klikają i generują ruch w serwisach. 
Z badań Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w trzecim kwartale br. choć spośród sieci handlowych na reklamę najwięcej wydał Lidl - ponad 75 mln zł, to najwięcej publikacji jest o Biedronce, która na reklamę wydała według obliczeń IMM 32 mln zł. O Lidlu analitycy doliczyli się 12,6 tys. tekstów, a o Biedronce 19 tys.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA