Biedronka na 17. miejscu wśród najsilniejszych marek w Polsce

Autor: www.dlahandlu.pl 9 grudnia 2013 12:17

Millward Brown przeprowadził badanie najsilniejszych marek w Polsce w 2013 r. Na podium znalazły się WOŚP, Rafaello oraz Ptasie Mleczko. Marka Biedronka znalazła się na 17. miejscu a Lidl na 50.

Biedronka znalazła się również na 3. miejscu wsród marek o największej adekwatności (odpowiedznia cena, promocja i reklama, opakowanie, dystrybucja i merchandising) oraz w zestawieniu 20 marek o największej wiedzy (głębokie zrozumienie tego, czym jest dana marka) i największym szacunku.

Jak podaje organizacja, posiadanie marki jest dzisiaj koniecznością. Konsumenci mają dzisiaj do wyboru  więcej opcji niż kiedykolwiek. Ich siła nabywcza i wymagania rosną. Rośnie również znaczenie private labels.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10964

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane