REKLAMA
REKLAMA

Biedronka na 5. miejscu wśród najcenniejszych polskich marek

Autor: rp.pl, www.dlahandlu.pl 15 grudnia 2011 15:22

Biedronka znalazła się na piątym miejscu najcenniejszych polskich marek w rankingu Rzeczpospolitej. Jej wartość wyceniono na 1,7 mld zł, co oznacza wzrost aż o 27 proc.

REKLAMA

Pierwsze miejsce w rankingu zajął Orlen, a następnie: PKO, PZU oraz Telekomunikacja Polska.

Jeronimo Martins Dystrybucja m.in. prowadzi sieć ponad 1700 sklepów Biedronka. 

  • KUPIEC 2011-12-16 18:03:00

    Może czas się obudzić i opowiadać ludziom głupoty "biedronka" nie jest polską marką tylko portugalską plagą !

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13452

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA