REKLAMA
REKLAMA

Biedronka na przedświąteczną reklamę wydała blisko 16 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 29 marca 2016 10:33

Biedronka na przedświąteczną reklamę wydała blisko 16 mln zł fot. za youtube.com

Według danych firmy Nielsen za okres 14-20 marca (tydzień przed świętami) Biedronka przeznaczyła na reklamę w telewizji aż 15 918 504 zł. Tydzień wcześniej sieć wydała na ten cel 9 139 426 zł.

REKLAMA

Wśród największych reklamodawców (TOP 10 brandów z największymi wydatkami) znalazły się również takie sieci jak: Lidl (6 962 370 zł w porównaniu do 6 337 500 zł w okresie 7-13 marca) i Carrefour (6 001 136 zł w porównaniu do 5 848 232 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Jak podawał portal press.pl według danych cennikowych Kantar Media sieci handlowe wydały od stycznia do października 2015 roku na reklamę w mediach (telewizja, dzienniki, magazyny, outdoor, indoor, radio, kino) 1,14 mld zł. Najwięcej Lidl Polska, który zwiększył wydatki o 20,35 proc., do 442,4 mln zł. Mniej tylko od Lidla wydaje na reklamę Jeronimo Martins Polska, właściciel sklepów Biedronka - 171,3 mln zł (sieć zmniejszyła wydatki o 29,13 proc.).

 

Czytaj również: Biedronka z pomysłem na wyprzedaż świątecznego asortymentu

  • bobi 2016-03-30 07:22:28

    znika?? bo to sama chemia synku

  • Iza 2016-03-29 17:13:38

    Dziwi mnie,że tyle wydają na reklamy. Nie lepiej zejść z cen ? To najlepsza reklama

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13294

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA