Biedronka nadal przoduje w wydatkach reklamowych, marka wydała w tydzień 6,6 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 12 marca 2012 10:13

W okresie od 27 lutego do 4 marca na reklamę żywności w telewizji wydano 74 328 036 zł, czyli najwięcej ze wszystkich sektorów. Marka Biedronka wydała w tym czasie 6 636 000 zł i znalazła się na czwartym miejscu pod względem wielkości wydatków. W zestawieniu nie pojawiła się natomiast marka Lidl, która w poprzednim notowaniu znalazła się na dziewiątym miejscu.

Dane AGB Nielsen Media Research pokazują, że najwięcej na reklamę telewizyjną w omawianym okresie wydała marka Orange (12 411 481 zł), a kojejne miejsca zajęły Plus (8 530 802 zł) oraz Play (7 160 338 zł). Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Czytaj również: Tygodniowe wydatki sieci na reklamę: Biedronka - 5,6 mln zł, Lidl - 2,9 mln zł

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane