Biedronka nadal stawia na marki własne jako filar rozwoju

Autor: www.dlahandlu.pl 11 maja 2015 14:57

Jeronimo Martins podkreśla, że marki własne sieci Biedronka, które stanowią 48 proc. sprzedaży nadal są strategicznym filarem rozwoju sieci.

W I kwartale 2015 r. sieć wprowadziła do oferty 47 nowych produktów marki własnej.

Przypomnijmy, sprzedaż porównywalna sieci Biedronka, wyrażona w złotych, w pierwszym kwartale wzrosła o 2,9 proc. uwzględniając deflację koszyka na poziomie 3,8 proc. Wskaźnik EBITDA wzrósł o 4,7 proc. do 165,7 mln euro.

Na koniec kwartału sieć liczyła 2.639 sklepów. W okresie od stycznia do marca Biedronka powiększyła się o 52 lokalizacje netto - otwarto 58 nowych sklepów, a zamknięto 6 istniejących sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

  • Ślimak 2015-05-12 11:15:19

    Do boju Nuno !!!! Trzeba slimaków w marce własnej !!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane