Biedronka najmocniej kojarzona z Euro 2012

Autor: Presserwis 11 czerwca 2012 09:31

Biedronka jest marką najmocniej kojarzoną z Euro 2012 - wynika z najnowszego badania Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych. Biedronka jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, a nie trwających mistrzostw - pisze "Presserwis".

Jednak na jej związek z imprezą wskazuje 55 proc. badanych. Dzięki temu marka ta wyprzedziła Coca-Colę, oficjalnego międzynarodowego sponsora turnieju, który jeszcze w połowie maja kojarzony był z mistrzostwami najczęściej. Według najnowszego badania Coca-Colę z Euro 2012 kojarzy 47 proc. ankietowanych. Na trzecim miejscu uplasowało się Tyskie, które nie sponsoruje ani turnieju, ani reprezentacji piłkarskiej, zbudowało jednak silne skojarzenie z turniejem dzięki kampanii reklamowej "5 Stadion": aż 40 proc. osób kojarzy je z Euro 2012.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane