Biedronka: Nasza komunikacja na Facebooku dociera średnio do ponad 6 mln użytkowników

Autor: dlahandlu.pl 12 czerwca 2017 13:49

Uruchomienie profilu w serwisie społecznościowym Facebook było dla nas kolejnym krokiem w stronę lepszej komunikacji z klientami. Na Facebooku koncentrujemy się przede wszystkim na tematach związanych z ofertą produktową i aktualnymi akcjami promocyjnymi - podało biuro prasowe Jeronimo Martins Polska.

- Do tej pory służyły temu materiały w sklepach oraz informacje na stronie internetowej. Nadal jednak traktujemy okres od uruchomienia profilu jako czas sprawdzania preferencji naszych klientów odnośnie częstotliwości i tematyki postów. Szczególnie cenne jest też dla nas poznawanie pomysłów naszych fanów odnośnie produktów czy usprawniania obsługi w sklepach. Aktualnie nasza komunikacja na Facebooku dociera średnio do ponad 6 milionów użytkowników. Stronę na Facebooku polubiło ponad 85 tys. klientów Biedronki - podało biuro prasowe JMP.

Biedronka zadebiutowała na Facebooku pod koniec marca br. 

Obecnie Facebook ma ponad 1,5 miliarda użytkowników i jest największym graczem spośród sieci społecznościowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • klient 2017-06-12 21:15:05

    Wydaje się że kolportaż ich gazetek reklamowych jest hamowany przez kogoś może z konkurencji, bo na czas nie docierają, często po kilku dniach, kiedy już dana oferta nie obowiązuje. Co więcej te ich promocje, kup 2 kup 3 dostaniesz rabat, kup za 99 zł to węgiel za 1 grosz itp. Po co to komu? Niech skupią się na programie moja biedronka

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10715

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane