PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Biedronka nie zanotował wzrostu sprzedaży jabłek. Sieć obniża cenę i prowadzi kampanię informacyjną

Autor: www.dlahandlu.pl 11 sierpnia 2014 08:59

Zwiększona sprzedaż jabłek na rynku krajowym mogą ograniczyć negatywne skutki embarga nałożonego przez Rosję. Sieć Biedronka, która posiada ponad 2400 sklepów, nie odnotowała jednak zwiększonej sprzedaży jabłek wśród swoich klientów. - Największym zainteresowaniem cieszą się czerwone odmiany jabłek. W celu promowania tego produktu i jego pochodnych takich jak soki, czy ciasta, zmniejszyliśmy cenę jabłek do 1,75 zł/kg, która będzie obowiązywała w najbliższym czasie. Prowadzimy również kampanię komunikującą, iż sieć Biedronka jest największym polskim odbiorcą rodzimych jabłek - podaje sieć.

W kampanii udział bierze przedstawiciel firmy Agroserw będącej jednym z partnerów handlowych dostarczających jabłka do sklepów Biedronka.

Biedronka przypomina, że jabłka z krajowych sadów stanowiły niemal 99 proc. wszystkich jabłek sprzedanych w sieci w 2013 roku.

Jeronimo Martins Polska S.A. współpracuje z ponad 500 polskimi partnerami handlowymi.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • sadowniczka 2014-10-02 20:19:15

    Dlaczego w Biedronce są jabłka polskie bardzo niskiej jakości.Nie dziwię się klientom,że nie kupują.Trzeba pięknie zapakować wysokiej jakości jabłka i nawet drożej będą sprzedane.Jabłka zachodnie są dużo droższe,a wcale nie smaczniejsze-decyduje wygląd.

  • p 2014-08-11 09:43:01

    Biedronka nie zanotowała... a nie ,, nie zanotował". Błąd w tytule.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11458

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane