REKLAMA
REKLAMA

Biedronka nie zmieniła cen a mimo to zwiększyła sprzedaż o 1,1 mld euro

Autor: portalspozywczy.pl 29 kwietnia 2010 09:55

Biedronka nie zmieniła cen a mimo to zwiększyła sprzedaż o 1,1 mld euro

Należąca do portugalskiego operatora spółki Jeronimo Martins, sieć dyskontów Biedronka zanotowała w I kw. 2010 r. wzrost sprzedaży o 36,7 proc., czyli prawie o 1,1 mld euro.

REKLAMA

Wynik Biedronki jest najlepszy ze wszystkich sieci działających w ramach grupy Jeronimo Martins. Portugalski operator zanotował 21,8-proc. wzrost przychodów, co oznacza 1,955 mld euro. Biedronka generuje obecnie 55,6 proc. sprzedaży całej grupy.
Biedronka utrzymała dynamiczny wzrost sprzedaży like for like, czyli na stałej bazie sklepów, która wyniosła 13,3 proc. w trzech pierwszych miesiącach br. Na szczególną uwagę, według władz spółki, zasługuje 15,9 proc. wzrost sprzedaży żywności. Ceny w sklepach Biedronki nie zmieniły się w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku.
W I kw. Biedronka uruchomiła 42 nowe sklepy, a 4 zamknęła. Zysk netto Grupy wzrósł 30,1 proc. do 42,3 mln euro.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13902

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA