PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Biedronka odpowiada na kampanię Lidla akcją "Satysfakcja gwarantowana"

Autor: www.dlahandlu.pl 21 września 2016 11:01

Niedawno sieć Lidl ruszyła z ogólnopolska kampanią promującą marki własne Lidla. Twarzą akcji "Sprytnie i tanio kupować marki własne w Lidlu” została Dorota Wellman. W odpowiedzi Biedronka zainwestowała w akcję "Satysfakcja gwarantowana". Sieć przekonuje klientów do marek własnych hasłem "Miliony Polaków nie mogą się mylić wybierając nasze produkty".

Akcja promocyjna Biedronki prowadzona jest we wszystkich sklepach sieci w okresie od poniedziałku 19.09.2016 do niedzieli 25.09.2016 r.

Uczestnikiem akcji promocyjnej może być każda osoba, która w  czasie trwania akcji dokona w
sklepach Biedronka zakupu co najmniej  jednego z produktów: sok pomarańczowy Riviva 2l, serek Tutti homogenizowany 175 g, serek Tutti homogenizowany 4-pak 600g, zachowa paragon dokumentujący zakup oraz posiada zarejestrowaną kartę „Moja Biedronka”.

Uczestnik niezadowolony z zakupionego produktu (spośród wymienionych towarów) może przyjść do dowolnego sklepu Biedronka, okazać pracownikowi kasy paragon dokumentujący zakup oraz zarejestrowaną kartę „Moja Biedronka”, która zostanie zeskanowana. Klient otrzyma wtedy zwrot pieniędzy w postaci vouchera o wartości tego produktu, do wykorzystania przy kolejnych zakupach na dowolne produkty.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11609

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane