Biedronka otwiera coraz mniejsze sklepy

Autor: wyborcza.biz 6 czerwca 2014 09:39

Biedronka coraz częściej stawia na mniejsze placówki o powierzchni 350-500 mkw. W dużych miastach dopuszcza jeszcze mniejsze formaty ze względu na trudności ze znalezieniem dobrych lokalizacji. Jeszcze w czerwcu sieć otworzy tego typu sklep w centrum Poznania, przy ul. św. Marcina - pisze wyborcza.biz

Jak pisze wyborcza.biz, choć oficjalnie Jeronimo Martins nie informuje, jakoby miało otwierać kolejne małe sklepiki, można się tego spodziewać. Firma do końca 2015 roku chce mieć 3 tysiące placówek - obecnie ma ich 2400. Co więcej - duże aglomeracje są jednym ze strategicznych obszarów rozwoju sieci Biedronka, a to właśnie tam najtrudniej o dobre lokalizacje. Tylko w tym roku Biedronka chce na to wydać ok. 2,1 mld zł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane