Biedronka otwiera w małych miejscowościach sklepy partnerskie

Autor: Wiadomości Handlowe 17 września 2012 19:53

Biedronka chce umocnić swoją pozycję w małych miejscowościach. Firma będzie uruchamiała sklepy na podstawie tzw. umów o współpracy handlowej ze sklepami niezależnymi - podały Wiadomości Handlowe.

Jak informuje Pedro Soares dos Santos, dyrektor zarządzający grupy Jeronimo Martins, to luźna forma kooperacji zbliżona do franczyzy, gdzie placówka zmienia nazwę na Biedronka i przejmuje nowy layout, wystrój oraz asortyment.

Według dyrektora zarządzającego grupy Jeronimo Martins to właśnie poprzez ten model współpracy Biedronka wzmocni swoją obecność na polskiej prowincji. Przedstawiciel portugalskiej spółki spodziewa się, że ta forma (rozwoju sieci - red.) może być decydująca w realizacji ostatniej fazy planu ekspansji do 2015 roku.

Jednocześnie Pedro Soares dos Santos zaznaczył w komentarzu dla „WH", że Biedronka „nie wchodzi do każdego miejsca i wybiera głównie lokalizacje w miejscowościach powyżej 15 tys. mieszkańców".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane