PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Biedronka pojawia się w mediach najczęściej spośród sieci handlowych

Autor: Polska The Times 10 października 2014 19:08

W okresie od 1 lipca 2013r. do 30 czerwca br., Biedronka pojawiła się w ponad 5 tys. publikacji prasowych, wyprzedzając Tesco i sieć Carrefour. Jest ona najczęściej pojawiającą się w mediach marką wśród sieci handlowych - wynika z najnowszej edycji rankingu popularności medialnej Top Marka 2014 miesięcznika Press.


Publikacje dotyczące popularnej marki miały także największy zasięg oraz wartość ekwiwalentu reklamowego, czyli szacowanej kwoty potrzebnej do zakupu powierzchni reklamowej odpowiadającej artykułom. Wartość ta w przypadku sieci Biedronka wynosi ponad 200 mln zł. Niewiele gorzej wypadło Tesco z wynikiem ponad 160 mln zł - informuje polskatimes.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11364

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane