REKLAMA
REKLAMA

Biedronka poluje na lokalizacje po małych sieciach

Autor: Gazeta Wyborcza 18 września 2013 09:01

Biedronka poluje na lokalizacje po małych sieciach

Stale analizujemy wprowadzenie e-sklepu. Czynnie przyglądamy się rozwojowi tej formy handlu i nie wykluczamy uruchomienia kiedyś sklepu internetowego, ale na razie taki projekt nie jest u nas prowadzony - mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka na łamach "Gazety Wyborczej".

REKLAMA
Dyrektor podtrzymujemy plany rozwoju i deklaruje, że cały czas firma pracuje nad kolejnymi otwarciami. Dodaje, że po osiągnięciu 3 tys. placówki w 2015 r. dalej będzie to samo. - Nie ograniczamy swojego rozwoju i ekspansji w Polsce - mówi.

Biedronka skupi się na rozwoju organicznym, nie mamy większych planów przejęć. Poza tym - jak dodaje dyrektor Suchański - UOKiK nie będzie pozwalał przejmować dużych sieci. - Jest na rynku dużo mniejszych sieci, w dużym stopniu lokalnych, które rezygnują z określonych lokalizacji i w takich miejscach się pojawiamy. Czasami jest to grupa lokalizacji, od kilku do kilkudziesięciu sklepów - mówi.

Przykładem jest część lokalizacji przejętych od MarcPol. Z MarcPolem prowadzone są dalsze rozmowy, ale i one nie dotyczą przejęcia całej sieci, a tylko poszczególnych sklepów - czytamy w "GW".


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA