PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Biedronka: Postrzegamy siebie jako 'wygodną' sieć

Autor: dlahandlu.pl 27 stycznia 2011 09:19

Postrzegamy siebie jako sieć bliską klientom zarówno jeśli chodzi o lokalizację, jak i cenę oraz asortyment. To przez analityków w celach kategoryzacyjnych, Biedronka jest nazywana dyskontem. Ale my siebie tak nie nazywamy. Chcemy być blisko klientów z taką ofertą, której oni potrzebują i w takich cenach, jakie oni akceptują - powiedział Pedro Pereira da Silva.

W ten sposób skomentował odpowiedź na pytanie czy firma zamierza uruchamiać nowy konecpt sklepu convenience. I dodał, że format sklepu cały czas ewoluuje, aby lepiej spełniać wymagania kleintów. - Testujemy rozwiązania dotyczące płatności w sklepach Biedronki. Rozmawiamy z różnymi podmiotami, bankami, wystawcami kart, itp. Jednak na razie nie zapadły żadne decyzje w tej sprawie. Póki co staramy się jak najszerzej rozwijać sieć bankomatów w naszych placówkach - uzupełnił Tomasz Suchański, dyrektor generalny Biedronki.

W ramach firmy testowanych jest wiele pomysłów na zmianę i wprowadzanie nowych usług do sieci sklepów. Część z nich znajdzie zastosowanie, a część nie przejdzie etapu testów i wypadnie z obiegu - dodał da Silva.

Jednym z projektów, który jest w fazie pilotażu jest sieć aptek Bliska Apteka.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane