Biedronka przeanalizowała działania promocyjne w swojej sieci

Autor: www.dlahandlu.pl 1 grudnia 2011 12:12

Spółka Euro RSCG 4D przeprowadziła kolejną edycję badania "EuroShopper", którego celem była m.in. analiza materiałów i mechanizmów promocyjnych oddziałujących na konsumenta na jego ścieżce zakupowej. Badanie przeprowadzone zostało dla sieci sklepów Biedronka.

Badanie „EuroShopper" oparto na połączeniu metod badawczych ilościowych i jakościowych z wykorzystaniem m.in. eye-trackingu. Podczas badania poddano analizie m.in. narzędzia promocyjne, których zadaniem jest zwiększanie sprzedaży oraz generowanie zainteresowania produktem. Opisane zostały również zależności występujące pomiędzy poszczególnymi kategoriami produktów a narzędziami promocyjnymi oraz skuteczność poszczególnych narzędzi. Założenia i sposób realizacji badania pozwoliły również na dokładne poznanie i scharakteryzowanie Shoppera tego kanału sprzedaży, tworząc holistyczny obraz jego potrzeb i oczekiwań.

Badanie „EuroShopper" zostało przeprowadzone przez firmę Euro RSCG 4D we współpracy z Instytutem Badań Marketingowych HumanGraph

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane