Biedronka przestała być sklepem dla biedniejszych

Autor: Fakt 27 lipca 2012 09:37

Kryzys coraz mocniej dotyka klasę średnią i wymusza oszczędności. Teraz nawet bogatsi klienci robią zakupy w dyskontach, które starają się ściągnąć klientów z zasobniejszym portfelem - informuje Fakt.

Właściciel Biedronki ma za sobą kolejne udane półrocze. Skonsolidowane przychody wyniosły 5,108 mld euro i wykazały 7,5-proc. wzrost w porównaniu z I półroczem 2011 r.

Jak mówi Faktowi ekonomista Marek Zuber, ludzie wolą zaoszczędzić kilkaset złotych, rezygnując z zakupów w sklepie, który ma ładniejszy wózek czy wystrój. Z drugiej strony, sieci dyskontów próbują przyciągnąć bogatszych klientów, oferując produkty wysokiej jakości w o wiele niższych cenach niż w sklepach tradycyjnie uznawanych za luksusowe.
Ludzie nie chcą przepłacać, a Biedronka przestała być symbolem sklepu dla biedniejszych - czytamy w Fakcie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane