REKLAMA
REKLAMA

Biedronka przetestuje usługę click & collect

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 17 listopada 2014 09:10

Biedronka przetestuje usługę click & collect

Największa w Polsce sieć detaliczna testuje elektroniczne zakupy. To pilotaż rozwiązania polegającego na tym, że klient zamawia produkty przez internet, a następnie odbiera je w wybranym sklepie. Testy mają się odbywać m.in. w Trójmieście - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

REKLAMA
Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka, zapewnia, że sieć testuje różne narzędzia, które mają zwiększyć sprzedaż w sklepach. Daty ewentualnego wejścia Biedronki na rynek handlu internetowego nie ujawnia.

Jak informuje DGP eksperci uważają, że Biedronka nie może abstrahować od zmieniającej się sytuacji na rynku. Możliwość dokonywania zakupów w internecie z dostawą produktów do domu lub odbiorem osobistym oferują już m.in. Tesco, Alma Market, Piotr i Paweł, Auchan czy E.Leclerc.

Zdaniem specjalistów temu trendowi będzie musiała się poddać również Biedronka. Obecnie wartość e-commerce w naszym kraju wynosi 26 mld zł. W tym roku wartość ta wzrośnie do 30 mld zł. Tymczasem obroty samej Biedronki przekraczają 30 mld zł rocznie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA