Biedronka rusza z nową odsłoną akcji Testujemy. Najaktywniejsci uczestnicy będą otrzymywali nagrody

Autor: www.dlahandlu.pl 16 grudnia 2015 11:06

Biedronka chce zwiększyć zaangażowanie konsumentów biorących udział w akcji "Testujemy". W nowej odsłonie programu sieć wprowadziła nagrody dla najaktywniejszych testerów. Wykorzystano również elementy grywalizacji.

Biedronka zachęca do trzech rodzajów aktywności:

- Testy nowych produktów (1000 osób, które przekona Biedronkę w kwalifikacjach, że powinno zostać Testerami wybranego produktu, otrzyma pakiet próbek)

- Rekomendacje istniejącego produktu (dzielenie się opinią o produktach)

- Oceny nowych opakowań (dzielenie się opinią o opakowaniach)

Uczestnicy programu będą zbierać punkty i wymieniać je na nagrody.

Biorąc udział w rekomendacjach i ocenach opakowań tester otrzymuje punkty, które trafiają do rankingu miesiąca. Później zebrane punkty trafiają do rankingu roku.

Sieć wprowadziła do programu również element grywalizacji. Testerzy zbierają specjalne odznaki (m.in. Hiper Zapraszacz, Super Bywalec, Starszy Zapraszacz), które są przyznawane na bazie zebranych punktów.

Przypomnijmy, akcja "Testujemy" ruszyła w kwietniu 2014 r. Jej główne hasła to: „Radość z zakupów rośnie jak na drożdżach, gdy razem tworzymy ofertę Biedronki", „Masz nosa do wyjątkowych produktów? Zostań naszym testerem i decyduj", „Weź na ząb coś nowego! Wybieraj produkty, które wejdą do oferty".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane