Biedronka rusza z "rodzinną promocją" - drugi produkt 50 proc. taniej

Autor: pr, dlahandlu.pl 30 czerwca 2016 14:50

Od 30 czerwca do końca roku, co tydzień, w sklepach Biedronka w ramach akcji promocyjnej w sprzedaży będzie dostępnych kilkadziesiąt specjalnie oznaczonych produktów spożywczych i przemysłowych. W sumie akcja obejmie ponad 500 artykułów. W pierwszym tygodniu, kupując jeden z oznaczonych produktów, drugi taki sam będzie można nabyć w cenie niższej o połowę.

W ramach promocji „Biedronka dla rodziny” prezentowanej w folderze „W tym tygodniu”, sieć oferuje klientom ponad 30 produktów, wśród których znalazły się takie kategorie jak: nabiał, wędliny, dania gotowe, napoje oraz przekąski i słodycze. Od 30 czerwca do 6 lipca br. lub do wyczerpania zapasów przy zakupie jednego z nich, drugi taki sam będzie można nabyć w cenie o 50 proc. niższej.

W kolejnych tygodniach roku w ramach oferty „Biedronka dla rodziny” prowadzone będą akcje promocyjne o różnych mechanizmach.

- Akcja jest jedną z wielu ofert, przygotowywanych cyklicznie przez sieć w odpowiedzi na oczekiwania klientów, którzy podczas codziennych zakupów szukają okazji, rabatów i chętnie korzystają z proponowanych obniżek cenowych - komunikuje Jeronimo Martins.

  • ..I.. 2016-07-04 16:54:35

    UOKiK = Urząd Ochrony Kolegów i Koleżanek



    jedyne co potrafią to bawić się na firmowych spotkaniach, a większość z ludzi którzy tam pracują trafia później m.in. do JMD.

    Wpiszcie sobie na linkedin UOKiK i zobaczycie ile nazwisk przewinęło się przez UOKiK i szybciutko trafiło do konkurencji tj. producentów i dostawców żeby tam służyć dobrą poradą.

  • Drobny Handlowiec 2016-07-04 01:51:04

    Czy Biedronka obniżając ceny produktów o 50 procent wykorzystując swa dominującą pozycję na rynku nie łamie przepisów Ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów???.Co mają począć właściciele małych polskich sklepów w sytuacji gdy w żadnej hurtowni nie kupią w takich niskich cenach hurtowych tych produktów,a muszą przecież doliczyć jeszcze swoją ok.10 procentową marżę-więc ich ceny detaliczne na półce sklepowej będą o ok.20 procent wyższe niż te w Biedronce?Czy nie prowadzi to nieuchronnie do likwidacji reszty POLSKICH małych sklepów?Co na to Urząd Ochrony konkurencji i Konsumentów-czy pilnuje sumiennie przestrzegania Ustawy o Ochronie Konkurencji i Konsumentów.Co na to polski rząd który miał zacząć chronić małe i średnie polskie sklepy przed zagranicznymi wielkimi sieciami handlowymi a tymczasem dziwnie długo bo ponad 7 miesięcy ociąga sie z wprowadzeniem ratującego małe sklepy podatku???

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane