PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Biedronka stawia na centra miast

Autor: Onet.pl za Bloomberg News 16 listopada 2014 12:26

Jeronimo Martins musi zmienić model działania w Polsce, żeby dotrzymać kroku zmianom ekonomiczno-społecznym w naszym kraju - uważają przedstawiciele firmy. - Polska jest teraz bardziej zurbanizowana i taka też staje się Biedronka. A miejscy klienci wymagają rozszerzonej oferty - mówi Pedro Pereira da Silva, cytowany przez Onet za Bloomberg News.

Jak zapowiada szef Biedronki w Polsce, około 80 proc. z 300 nowych sklepów, jakie sieć zamierza otworzyć do 2017 roku, będzie się mieściło w centrach miast. Przeniesienie części działalności do małych sklepów położonych w centralnych punktach miast ma umożliwić Biedronce zrekompensowanie skutków pierwszej w Polsce fali deflacji od początku lat 80. ubiegłego wieku.

Jose Rito, analityk Banco BPI w Portugalii tłumaczy, że Biedronka chce mieć pewność, iż posiada odpowiednie sklepy dla centrów miast. Jego zdaniem, stary superdyskontowy format nie sprawdzi się w śródmieściach, gdzie klienci są bardziej wymagający. - Biedronka, jeśli chce odnieść sukces, musi otworzyć mniejsze sklepy z większą ofertą produktów i usług - tłumaczy analityk, cytowany przez Onet za Bloomberg News.

Wygląda na to, że Biedronka planuje iść drogą wyznaczoną przez dużych międzynarodowych graczy, takich jak Tesco czy Carrefour. Te dwie sieci w pierwszej kolejności otwierały hipermarkety, ale następnie rozszerzyły ofertę o mniejsze sklepy w centrach miast - podkreśla Jakub Krawczyk, analityk Raiffeisen Centrobank w Wiedniu.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Wioletta 2014-11-17 18:56:19

    Nie chcemy ich w centrach miast. Nie chcemy ich w ogóle!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9545

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane