PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Biedronka stawia na elastyczność formatu - ma sklepy od 250 do ponad 1000 mkw.

Autor: www.dlahandlu.pl 12 maja 2016 11:18

Biedronka stawia na elastyczność formatu - ma sklepy od 250 do ponad 1000 mkw. fot. Żelazna Studio

Średnia wielkość sklepu sieci Biedronka to ok. 650 mkw. Format jest jednak bardzo elastyczny i cechuje go łatwość wejścia w różne lokalizacje. Sieć posiada placówki o różnej wielkości – najmniejsze mają powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 250 mkw. a największe ponad 1000 mkw.

Sieć nie definiuje planów ekspansji  poprzez założenia dotyczące wielkości placówek.

- W każdej lokalizacji uzależnia wielkość sklepu od obiektywnych warunków dla inwestycji, dlatego to głównie w większych miastach sklepy Biedronka mogą być często mniejsze niż w pozostałych miejscowościach. W związku z powyższym naszą sieć cechuje wysoka różnorodność w zakresie powierzchni sklepów. W portfolio mamy placówki o różnej wielkości – najmniejsze mają powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 250 mkw. (obecnie kilkanaście sklepów o powierzchni sali sprzedaży do 250 mkw., zlokalizowanych m.in. w Warszawie, Poznaniu czy Bełchatowie), największe natomiast ponad 1000 mkw. (przykładowo znajdujące się w Zamościu, Pile czy Luboniu) - informuje nas biuro prasowe sieci.

 Przypomnijmy, Jeronimo Martins zamierza przeznaczyć na inwestycje w tym roku 550-650 mln euro, z czego na inwestycje w Biedronkę przypadnie około 50 proc. tej kwoty.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11396

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane