Biedronka szuka ajentów w małych miejscowościach

Autor: Wiadomości Handlowe 26 marca 2012 21:45

Biedronka szuka ajentów w małych miejscowościach

Poszukując ajentów Portugalczycy biorą na celownik sklepy działające pod innymi szyldami w atrakcyjnych lokalizacjach. Są wśród nich placówki skupione w sieciach franczyzowych - piszą Wiadomości Handlowe.


Jak ustaliły "WH" placówki tego typu będą powstawać przede wszystkim w małych miejscowościach, liczących około 5­‑10 tys. mieszkańców. Czyli tam, gdzie nie zawsze łatwo jest znaleźć lokal spełniający oczekiwania centrali. Jeronimo Martins Dystrybucja  podpisuje z właścicielem umowę, na mocy której sprzedaje on dostarczone produkty, i tylko te produkty. Właściciel musi realizować strategię centrali. Sieć nie tylko zaopatruje sklep, ale również wyposaża go. Pracownicy są zatrudniani przez detalistę. JMD podpisuje umowy z ajentami na pięć lat, z opcją przedłużenia.
Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane