REKLAMA
REKLAMA

Biedronka w nowej kampanii chce podkreślić polskość marki

Autor: www.dlahandlu.pl 10 czerwca 2016 11:47

Sieć Biedronka przygotowała kolejną odsłonę kampanii wspierającej polskie produkty i polskich producentów. W tym roku towarzyszy jej hasło: „Wiemy, co dobre – wspieramy naszych!”. Oferta wybranych polskich produktów dostępna będzie w sklepach od 10 czerwca do 10 lipca. To już 11. edycja kampanii promującej "polskość" w Biedronce.

REKLAMA

- Głównym celem kampanii „Wiemy, co dobre – wspieramy naszych” jest podkreślenie polskości marki Biedronka i jej silnych relacji z rodzimymi producentami. Tegorocznej kampanii towarzyszą spoty telewizyjne o charakterze reportażowym, prezentujące wybrane polskie przedsiębiorstwa, które rozwinęły się dzięki współpracy z siecią Biedronka. Narratorem każdej z historii jest chłopiec, który podróżuje ze swym ojcem, pracującym jako kierowca ciężarówki we flocie sieci Biedronka. W trakcie podróży z ojcem poznaje on miejsca, w których powstają polskie artykuły, doskonale mu znane ze sklepowych półek - komunikuje spółka.

W ramach akcji w placówkach sieci Biedronka dostępne są też materiały reklamowe, prezentujące 17 artykułów z różnych kategorii produktowych, takich jak: pieczywo, nabiał, owoce i warzywa czy słodycze.

- Poprzez kampanię Biedronka chce podkreślić, że od początku istnienia sieci współpraca z krajowymi firmami stanowiła podstawę jej działalności i miała przełożenie na ofertę – obecnie ok. 90 proc. produktów spożywczych w asortymencie Biedronki pochodzi z Polski. Ponadto niejednokrotnie dzięki współpracy z siecią Biedronka polscy dostawcy znacząco zwiększali skalę swojej działalności i osiągali czołowe pozycje w swoich branżach. Wspólny rozwój Biedronki i jej partnerów handlowych od lat opiera się bowiem na takich działaniach jak: poszukiwanie nowych rozwiązań i technologii, komponowanie najlepszych receptur i składników, a w konsekwencji ciągłe udoskonalanie oferowanych w sieci artykułów - podaje sieć.

Sieć obecnie posiada ponad 2650 placówek oraz 15 centrów dystrybucyjnych. Zatrudniając ponad 55 tys. osób, pozostaje największym prywatnym pracodawcą w kraju.

 

  • Handlowiec 2016-06-12 22:16:49

    Firmy niepolskie muszą udawać, że są polskie. Niestety okłamują Polaków. Biedronka jest jedną z nich. To największa portugalska sieć sklepów w Polsce.

  • Lisek 2016-06-10 22:47:04

    @bakbar

    Jak nigdy wcześniej, rozumiem od dziś slogan "reklama dźwignią handlu".

    A wilki są w Polsce pod ochroną, zresztą od wilka niedaleko do owczarka. A taki owczarek to prawie jak pasterz ...

  • ck 2016-06-10 14:24:55

    to bardzo dobry ruch portugalskiej firmy.

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA