PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Biedronka w nowej kampanii stawia na polską kuchnię

Autor: dlahandlu.pl 5 października 2015 10:05

Biedronka ruszyła z kampanią reklamową pod hasłem „Przepisy naszych mam”. Sieć promuje w niej produkty do dań polskiej kuchni.

Reklamy prezentują osoby opowiadające o przepisach ich mam na dania tradycyjnej polskiej kuchni. Spoty przedstawiają również artykuły żywnościowe do ich przygotowania, które można nabyć w Biedronce.

Akcji towarzyszy gazetka z przepisami. Oferta obowiązuje od 5 października do wyczerpania zapasów.

Główny konkurent Biedronki, Lidl, 11 września wyemitował pierwszy odcinek nowego programu kulinarnego promującego produkty sieci pt. "Dorota, Karol i goście". Nowa kampania, która przybrała formułę talk show jest prowadzona przez Dorotę Wellman i Karola Okrasę. Gośćmi programu będą m.in. Stefano Terrazzino, Elizabeth Duda i Theofilos Vafidis, znani z programu "Europa da się lubić". W pierwszym odcinku wystąpił aktor Borys Szyc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9793

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane