Biedronka walczy o klientów w reklamach telewizyjnych

Autor: www.dlahandlu.pl 16 czerwca 2014 10:43

Z początkiem czerwca sieć Biedronka zwiększyła swoje zaangażowanie w reklamę telewizyjną. Według danych firmy Nielsen (2-8 czerwca 2014 r.) sieć przeznaczyła na ten cel 7 636 302 zł. Lidl wydał 5 800 278 zł.

Jak już pisaliśmy, w ostatnim czasie Lidl królował wśród marek z największym wydatkami na reklamę w telewizji. Sieć przez trzy tygodnie znajdowała się w zestawieniu TOP 10 brandów, które wydały najwięcej na ten cel. Według oficjalnych cenników stacji telewizyjnych firma przeznaczyła na promocje aż 21 647 750 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane