Biedronka wejdzie w m-commerce

Autor: Rzeczpospolita 14 maja 2014 11:09

Największa sieć detaliczna Biedronka wkrótce uruchomi aplikację mobilną - dowiedziała się „Rzeczpospolita". Sieci konsekwentnie wchodzą w ten nowy segment rynku.

Biedronka uruchomiła już jako jedna z pierwszych system akceptacji płatności mobilnych. Teraz czas na przeznaczoną dla użytkowników smartfonów i tabletów aplikację.

Biuro prasowe Jeronimo Martins Polska informuje, że firma pracuje nad rozwiązaniem, które pozwoli korzystać użytkownikom urządzeń mobilnych z informacji zawartych na stronie internetowej firmy.
To kolejna firma zwracająca uwagę na rynek m-commerce. Ostatnio o starcie aplikacji informował np. Leroy Merlin.

Z raportu firmy PayPal wynika, że w 2013 r. wydatki Polaków na zakupy przez aplikacje mobilne miały wynieść już 1 mld złotych, a w kolejnych latach ten rynek ma zyskiwać średnio 60 proc. rocznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane