PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Biedronka widzi potencjał w segmencie dań gotowych

Autor: dlahandlu.pl 4 lipca 2017 09:42

Biedronka widzi potencjał w segmencie dań gotowych Fot. za Biedronka.pl

Spółka Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, w sierpniu 2016 roku uruchomiła w Parzniewie k. Warszawy fabrykę zup gotowych do spożycia, rozszerzając tym samym zakres swojej działalności o produkcję. W projekt zainwestowano 30 mln zł. - „Zupy z Naszej Kuchni“ można nabyć we wszystkich sklepach Biedronka. Produkty zawierają świeże warzywa, dostarczane przez krajowych dostawców, którzy na co dzień współpracują z Biedronką. Aktualnie współpracujemy z kilkunastoma partnerami handlowymi. Poszerzenie oferty produktowej o nowe rodzaje zup-kremów wpisuje się w panujące trendy żywieniowe i poszukiwanie przez klientów wysokiej jakości gotowych posiłków o dużych walorach żywieniowych - poinformowało biuro prasowe sieci.

Poza ofertą „Zup z Naszej Kuchni”, w ostatnim roku zaproponowaliśmy klientom wiele nowych, atrakcyjnych produktów, które spotkały się z dużym zainteresowaniem. Wśród tych, które cieszyły się największym uznaniem klientów znalazły się m.in. dania gotowe, dostępne w funkcjonalnych i innowacyjnych opakowaniach, które zapewniają świeżość, wygodę przygotowania i odpowiednie zabezpieczenie produktu - informuje sieć.

Przy produkcji zup stosowane są innowacyjne rozwiązania, w tym proces szybkiego schładzania, który pozwala zachować kilkudniowy okres przydatności do spożycia, bez stosowania konserwantów. - Kremy z linii „Zupy z Naszej Kuchni” mogą być spożywane przez wegetarian i wegan, ponieważ do ich produkcji nie są używane żadne składniki pochodzenia zwierzęcego. Dla wygody klientów skład zup został wyeksponowany w dobrze widocznym miejscu – na wieczku. Jednocześnie zupy są oferowane w wygodnym opakowaniu, w którym konsument może je od razu podgrzać - podało biuro brasowe Jeronimo Martins Polska.

Aktualnie w ofercie jest 12 różnych smaków zup, część z nich dostępna jest w sprzedaży sezonowo. Klienci mają możliwość zakupu zup kremowych o gramaturze 450g, spośród takich smaków jak m.in.: pomidorowy, brokułowy, z dyni, z marchwi i soczewicy, pomidorowo-paprykowy z ciecierzycą czy z kukurydzy i kaszy jaglanej.

Zapytaliśmy rownież o udział tej kategorii w sprzedaży, ale biuro prasowe sieci poinformowało nas, że zgodnie z polityką firmy nie są udostępniane dane sprzedażowe dotyczące poszczególnych kategorii produktów ani plany inwestycyjne związanane z rozwojem fabryki zup.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • jk 2017-07-04 14:40:28

    to może bidulec wybuduje jeszcze w Polsce swój browar, gorzelnię, rzeźnię, mleczarnię, przetwórstwo owocowo warzywne i będzie doił Polaczków a polskie firmy będą padać...w zasadzie to mogą sobie wybudować całe zaplecze produkcyjne a komisja jewropiejska nie da ich ruszyć, bo to swoi a polska kolonia ma pracować na zachodnich panów

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11609

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane